søndag den 13. marts 2016

Jeg er her.

Jeg trækker mit vejr.
Dybt.
Jeg er her.
Endnu.

Jeg er alene, men ensomheden er ikke så lammende mere, som den har været længe.
Jeg har slettet min Tinderprofil, og mine forventninger.

Jeg har slettet mine forventninger.
Til livet.
Jeg har slettet mine forhåbninger.
Om døden.

Jeg har slettet mine forventninger.
Jeg forventer intet mere.
Jeg forsøger bare at være.
Her.
Uden at ønske mig væk, eller ikke-alene.
Uden at have urealistiske forventninger.

Jeg forventer intet mere.
Jeg forventer intet.
Jeg forsøger blot at være.
Her.
Mens jeg trækker mit vejr.
Dybt.

1 kommentar:

  1. Smukt skrevet. Men giv nu ikke op. Midt i mørket er der altid udsigt til lysere tider. Vi kender alle fornemmelsen, men tro mig: hverken Tinder, Dating eller Badoo er vejen. For den tænksomme og velformulerede skal kærligheden nok vise sig - ikke altid NÅR vi forventer det, men derimod når vi MINDST venter det.
    God påske herfra. :-)

    SvarSlet